Організація виховної роботи
Організація виховного процесу в школі
Організація
виховного процесу в школі склалася в чітку систему, яка забезпечує
розвиток особистості учня через навчальну і суспільну діяльність, тому
що саме в ній росте самосвідомість, відповідальність, підвищується
рівень вихованості. Діяльність
психологічної служби, правового лекторію, класних і загальношкільних
батьківських зборів – тісно пов’язані між собою види цілеспрямованого
впливу на особистість, дозволяють адміністрації школи, класним
керівникам , викладачам впливати на процес виховання.
Проблемна тема з виховної роботи:
«Удосконалення форм організації виховної діяльності у напрямку всебічного і гармонійного розвитку особистості»
(в контексті науково-методичної проблеми школи). Впроваджується третій рік, розрахована на п'ять років.
Структура виховної роботи
Педагогічний і учнівський колективи школи здійснюють роботу за такими напрямками:
- ціннісне ставлення до себе;
- ціннісне ставлення до людей;
- ціннісне ставлення до природи;
- ціннісне ставлення до мистецтва;
- ціннісне ставлення до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення до праці;
- профорієнтаційна робота.
|